5e dag Tofino - Reisverslag uit Tofino, Canada van John & carla Stuijvenberg - WaarBenJij.nu 5e dag Tofino - Reisverslag uit Tofino, Canada van John & carla Stuijvenberg - WaarBenJij.nu

5e dag Tofino

Blijf op de hoogte en volg John & carla

05 Augustus 2014 | Canada, Tofino

Vandaag zijn we naar een regenwoud geweest, hoe kunnen we dat het beste vertellen hoe het daar is, iedereen is wel eens in de Efteling geweest daar heb je droomvlucht, nou waarschijnlijk zijn de inspiraties daar ontstaan.
Alleen de Elfen en Kabouters ontbraken maar wat een schoonheid en stilte, de bomen daar zijn meer dan 800 jaar oud toen waren wij bezig met de kruistochten (12e eeuw) meer dan 90 mtr hoog, de foto's zeggen genoeg.

Daarna zijn we in Tofino gereden, dat is een dorp 35 km verderop. Hier komen zo'n .500.000 toeristen en waar wij zitten 30.000 per jaar de meeste komen met een bord om op de golfen te surfen, meeste zijn jonge lui, maar het vandaag was mistig en er waren weinig golven (Long Beach).

Morgen gaan we weer na het vaste land dat is 2,5 uur rijden naar de boot en de overtocht duurt zo'n 2 uur daarna moeten we nog 3 rijden om in Whistler te komen.

• 05 Augustus 2014 - 11:27

Mieke:

Hallo vakantiegangers,zo te lezen hebben jullie al heel wat gehoord en gezien,
    Moet een geweldige ervaring zijn , laat ik maandag in droomvlucht geweest zijn haha,dus ik zie het helemaal voor me .nog heel veel plezier met zijn tweetjes.

• 05 Augustus 2014 - 13:37

Ma Lenting:

schitterend maar was zeker wel heel vochtig

• 05 Augustus 2014 - 15:05

Tim:

Ziet er allemaal goed uit paps en mams! Veel plezier nog! X