vliegveld Seattle - Reisverslag uit Bow Lake Residential Mobile Home Community, Verenigde Staten van John & carla Stuijvenberg - WaarBenJij.nu vliegveld Seattle - Reisverslag uit Bow Lake Residential Mobile Home Community, Verenigde Staten van John & carla Stuijvenberg - WaarBenJij.nu

vliegveld Seattle

Blijf op de hoogte en volg John & carla

14 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Bow Lake Residential Mobile Home Community

Gisteren een dag geshopt in Seattle, we begonnen vroeg en kwamen op een boulevard uit, er waren alleen maar eettenten. Ik kan me voorstellen als je hier woont en je hebt geen sterke wil dan wordt je zeker dik zoals heel veel mensen hier, ze zeggen dan ook hier alles wat je eet hoef je ook niet in je handen mee te dragen.
We hebben in een visrestaurant gegeten en ze eten daar volop koningskrap, je weet wel van Discovery die in kooien worden gevangen. Ze zitten allemaal met schorten om en slaan ze met een houten hamer stuk, wat wel herrie maakt maar het is wel een leuk gezicht.

Na een tijdje lopen ja niet zoals in Utrecht maar berg op en berg down, sommige hebben spierpijn in de kuiten dat is niet zo gek 6 uurtjes lang, maar als je wat traint kan je elke vrouw verslaan met shoppen.

Nu zitten we op het vliegveld te wachten, we moesten onze auto voor 12.00 uur lokale tijd inleveren en moeten dus nog 5 uur wachten voordat het vliegtuig vertrekt. met rokers houden ze geen rekening mee, er is maar 1 plek en als je door de douane bent jammer dan, dit zou best wel zwaar zijn denk ik!!! Nou jullie lezen wel hoe het op Hawaii is aloha....

• 17 Augustus 2014 - 12:12

Frieda En Jeroen:

Heerlijk naar het tropische hawai ! Geniet nog lekker van het laatste weekje . Frieda en jeroen x

• 17 Augustus 2014 - 19:47

Ma Lenting:

en toen was het stil jammer!!!!!!!!!!!!!