Hawaii - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van John & carla Stuijvenberg - WaarBenJij.nu Hawaii - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van John & carla Stuijvenberg - WaarBenJij.nu

Hawaii

Blijf op de hoogte en volg John & carla

18 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Honolulu

Hawaii, na 5,5 uur vliegen met diverse hobbels in de lucht zijn we aangekomen op Hawaii, we zijn met een klein busje bij het hotel afgezet in Honolulu. De stad zelf is één en al luxe alle dure merken die je maar kan bedenken hebben hier een winkel en je kan ook goed zien dat het dicht bij Azië ligt, ze geven dan ook veel geld uit. Als het donker is zijn de palmen verlicht met allerlij kleuren en er branden overal vakels die op gas branden.
Ook zijn hier best veel mensen uit Nieuw Zeeland en Australië dit is ook maar zo'n 8 a 9 uur vliegen, de meesten komen hier net zoals bij ons de mensen naar Spanje gaan.

Na 2 dagen liggen op het strand waar dan weer geen Aziaat zit zonnen en als je er een tegen komt zijn ze geheel bedekt met kleding tegen de zon. De golfen zijn sterk en hoog ze gooien je alle kanten op.Zelfs Carla ligt heeeeel veel in het water want de temperatuur is goed.
Het eten is ook goed hier en tegen een redelijke prijs alleen de alcohol is vrij duur, maar je wordt overal door zo'n 3 a 4 man geholpen.

Vandaag hebben we toer over de eiland gedaan, langs luxe huizen gereden bijvoorbeeld van Jackie chan, Mel Gibson, Jodie Foster,Langs Ananas plantage's,we hebben ook het gebied gezien waar Jurassic Park is opgenomen, en het mooiste we hebben gezwommen in de zee met schildpadden dit was super, ze zwommen langs je heen je zou ze aan kunnen raken maar dat is hier verboden en daar staat ook een flinke straf op.

Hawaii is een prachtig eiland met veel bloemen en de mensen zijn zeer vriendelijk... .

• 18 Augustus 2014 - 21:42

Ma Lenting:

wat een grote schildpadden grappig he dat ze gewoon vlak langs komen
    je creditcard ik nu wel leeg zeker hihihi
    maar geniet nog ff van het mooie weer hier is het knudde

• 19 Augustus 2014 - 14:20

Lies:

Mooi!!! en gaaf hoor zwemmen tussen de schildpadden!