2e & 3e dag - Reisverslag uit Ucluelet, Canada van John & carla Stuijvenberg - WaarBenJij.nu 2e & 3e dag - Reisverslag uit Ucluelet, Canada van John & carla Stuijvenberg - WaarBenJij.nu

2e & 3e dag

Blijf op de hoogte en volg John & carla

03 Augustus 2014 | Canada, Ucluelet

Vanaf Seattle was het 2,5 uur rijden richting veerboot die ons in een uurtje na Victoria bracht, daar hadden we een Hotel geboekt lekker in het centrum, 3 jaar geleden waren we daar al eens geweest en wisten de weg daar.
Lekker rond gelopen en gewinkeld en in het zelfde Ierse restaurant gezeten waar we toen hadden gegeten was Top.

Volgende dag waren we iets later op namelijk 6 uur dus komt goed met het tijd verschil van 9 uur, alleen koffie gedronken en richting Ucluelet gereden daar hebben we onderweg een stevig ontbijtje gedaan , met een uitzicht dat je dacht hier gaan we niet meer weg, er kwamen ook steeds kolibries langs om honing uit flessen te halen.

Na 250 km te hebben gereden kwamen we in Ucluelet aan een vissers dorpje aan de kust, wat een dorpje een klein beetje toerisme en lokale bevolking, de natuur daar is prachtig alles is nog in de oude staat. stranden zijn natuurlijk, herten lopen door het dorp zelfs bij ons chalet, zeearend vliegen over het water en je ziet zeeleeuwen achter de vissen jagen. Dit dorpje heeft alles wat een mens kan dromen, vanmorgen hoorde we dat zelfs Orka's achter de vissen zaten, dit was te zien vanuit onze slaapplaats.

Morgen wordt het een top dag dan gaan we walvissen spotten ben benieuwd, dit staat op mijn te doen lijstje ik hoop dat ik het door kan strepen.

Onthoud het goed UCLUELET in Vancouver Eiland waar je zeker heen moet gaan... .

• 03 Augustus 2014 - 08:21

Ma Lenting:

jongens wat zijn jullie toch een stelletje bofkonten wat een schitterende natuur
    geniet er met volle teugen van groetjes ma xx

• 03 Augustus 2014 - 12:31

Jeroen & Frieda:

Klinkt super, mooie foto's ook. Maak er maar heel veel. Geniet ervan!! Lfs, Jeroen en Frieda

• 04 Augustus 2014 - 11:53

Lies:

Wat een schitterende ontbijtstek!! Verheug me op de volgende foto's.

groetjes Lies

• 04 Augustus 2014 - 23:24

Robbin:

Ik wis niet dat jullie voor me verjaardag een bootje had gekocht XxX